گواهینامه های استاندارد

ISO45001

با استقرار سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس استاندارد ایزو 45001، تعهد خود را به ایجاد محیط کاری امن و سالم برای کلیه کارکنانمان نشان می‌دهیم.

.

2-ISO3834

با پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت جوشکاری بر اساس استاندارد ایزو 3834، متعهد به ارائه اسکلت‌های فلزی با کیفیت جوشکاری بی‌نظیر و مطابق با بالاترین استانداردهای بین‌المللی هستیم.

ISO9001

با دریافت گواهینامه ایزو 9001، متعهد به ارائه اسکلت‌های فلزی با کیفیت بالا، مطابق با نیازها و رضایت شما هستیم. این استاندارد بین‌المللی، نشان‌دهنده‌ی تعهد ما به تولید محصولات با ثبات، کارآمد و رضایت‌بخش است.

پروانه بهره برداری تولید سازه های فولادی

این پروانه نشان دهنده مجوز رسمی ما برای تولید و عرضه سازه های فولادی مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی است.

گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

این گواهینامه نشان دهنده تخصص، تجربه و تعهد ما به اجرای پروژه های ساختمانی و ابنیه با بالاترین کیفیت و در موعد مقرر است.

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی

این گواهینامه نشان دهنده تعهد ما به اجرای ایمن پروژه ها و حفظ سلامت و جان کارکنانمان در محل کار است.

مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI)

گواهی سیستم مدیریت کیفیت (QMS)

مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI)

گواهی سیستم مدیریت کیفیت جوش (WQMS)

پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری

بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب یکهزارو سیصد و نودوشش و در اجرای مصوبات شوارای عالی استاندارد:به موجب این پروانه اجازه داده میشود، واحد تولیدی سازه های فلزی آسیم با رعایت استاندارد ملی شما (2-3834)، (1-3834)، (6-3834)،(5-3834)، از علامت استاندارد ایران برای فرآورده الزامات کیفیتی جوشکاری ذوبی مواد فلزی-قسمت دوم-الزامات کیفیتی جامع استفاده نماید.

سوالی دارید؟

 

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بزارید

7 صبح الی 20


32672963- 051